keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Lomailua

Mulla alkoi maanantaina virallisesti kahden viikon loma töistä, epävirallisesti jo perjantaina! Tarkoituksena olis ollut olla salille eka, salilla vika jokainen päivä. Ei mennyt ihan putkeen, sillä sain pienen kesäflunssan poikasen. Ei mitään pahempaa kuin yskän, josta kehittyi hieman räkäisempi versio. Kuitenkaan ei ole tehnyt mieli lähteä kokeilemaan onneaan mun "onnen" tietäen.

Olen aika yllytyshullu treenien suhteen, joten ellei mulla olisi ollut jotain hirveän tärkeää tekemistä nyt loppuviikosta niin olisin voinutkin mennä kevyitä vetoja tekemään salin puolelle. Olen nyt kuitenkin yrittänyt ottaa iisimmin etten tulisi  kipeäksi, koska...

Lähden huomenna Lontooseen whipii! :)

Edessä on siis pidennetty viikonloppuloma. Huomenna poukkoilen itsekseni Lontoota ympäri ja loppuloman mun sisko onkin suunnitellut valmiiksi ihan syömisiä myöten. Ihanaa! Pari vuotta sitten olen Lontoossa ollut ensimmäisen kerran, joten ihan uusi tuttavuus kaupunki ei ole. Pidin todella paljon Lontoosta, sen kaupunkikuvasta ja  etenkin ruuasta ja olen siitä asti kaivannut takaisin. Nyt kun siskoni on siellä au pairina ja hyvä ystäväni asuu Lontoossa niin on hyvä sauma päästä käymään siellä. Samalla tulee harrastettua paljon hyötyliikuntaa kävelyn muodossa ja pystyn ajamaan sisään Helsinki MidNight Runin juoksukenkiäni!

Tässä muutamia viime Lontoon reissullani ottamiani kuvia. Kuka ei pitäisi näistä maisemista?






Mä jatkan nyt pakkaamista. London here I come <3

2 kommenttia:

  1. Noora ja loma yhdessä kuulostaa nyt paremmalta kuin hyvältä! Nauti! Oot sen ansainnut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nautittua tuli oikein kunnolla. Nyt kun vain jaksan niin päivittelen tännekin päin kuulumisia :)

      Poista

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)