maanantai 2. joulukuuta 2013

Letkeää maanantaita

Huh! Viime viikko hujahti ohi aivan liian nopeasti. Kouluhommat painaa päälle ja tuntuu ettei ehdi tehdä aiempia hommia ennen kun toisten deadlinet pukkaa päälle. Kaksi viikkoa enää ja saan ottaa rennosti väliviikkojen aikana. Tai sitten miettiä sitä kandia... Kavereille tosin olen jo vitsaillut että tehtyäni kandisemman syvänmerenhaudoista niin en halua varsinaisella kandillani olevan mitään tekemistä merten kanssa -> 70% maapallon pinta-alasta on poistettu kandin aivoriihestä! Ehhee onneksi ainakin mantsalaiset nauraa, en tiedä onko tää muista yhtä hauskaa...

Salin puolelle en päässyt kunnolla painoja nostelemaan, mutta jumpissa tuli käytyä. Mun mielenterveys ei kestäisi sitä jos painaisin kouluhommia 24/7 ja miettisin kuinka ne muut jammailee siellä. Eilenkin piti niin tehdä kouluhommia, tosin jostain kumman syystä löysin itseni Lauran cardiospinusta :D Rennosti olin ajatellut vetää. Kuuluisia viimeisiä sanoja: Laura iski mun käteen sykevyön ja käski laittaa sen päälle. Siinä kun näki omat ja muiden sykkeet näytöllä niin eihän sitä voi antaa periksi...?! Lisäksi olin syönyt itseni aivan ähkyyn lauantai-iltana salimme pikkujouluissa eikä kouluhommat kuluta niin paljon kaloreita. Ensimmäistä kertaa siis olin niissä mukana ja täytyy sanoa ettei viimeiseksi jää! Se ruoka ja seura <3

Henkisen rentoutumisen lisäksi olen vihdoin saanut mahdutettua kalenteriin fyysistä rentoutumista. Viime keskiviikkona kävin akunpunktiossa, jossa lääkäri piikitti mun alaselän, takareidet ja pohkeet. Jännitin "hieman" joten alaselän neulat tuntui pikkuisen ikäviltä, mutta muuten en tuntenut muita. Mitä enemmän lihas siis on jumissa, sen vähemmän tuntuu... Hieman piikkikammoisena suosittelen kuitenkin kokeilemaan, sillä akupunktio auttaa ihan oikeasti :) Ainakin itse kävelin koko loppupäivän hienosti takakenossa.

Tänään voi meno olla vielä letkeämpi koska kävin aamusella tunnin mittaisessa hieronnassa kampuksella. Huonosti nukutun yön jälkeen oli hilkkua vaille etten nukahtanut hierontapöydälle. Vasenta jalkaa hierottaessa olin aivan taivaissa, oikeaan jalkaan kun hieroja koski niin meinasi kyllä kirosanat lennellä. Nyt olo on kyllä niin ihanan kevyt!

Hyvää alkavaa joulukuuta kaikille! 
Tsempatkaa vielä hieman, kohta se joululoma alkaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)