sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Vieläkään en kasvanut isoksi

Jälleen tuli vuosi lisää ikää mittariin, naama sanoi rups, mutta yhtään viisaammalta olo ei kyllä tunnu. Virallinen syntymäpäivä mulla siis on 11.7, joka sattuu olemaan myös mun nimipäivä. Monille voi kuulostaa tuplapotilta, mutta muistan kuinka pienenä olin niin katkera kun pikkusisko sai syntymä- ja nimipäivä lahjat erikseen.

Suuria juhlia en järjestänyt itse päivänä vaan yritin juhlistaa synttäreitä rentoutumalla. Yritykseksi se rentoutuminen hieman jäi kun luvassa oli siivousta, muuta pientä puuhaa ja naapurin kahvittelua. Synttärikakun sijaan tein ison kasan banaanilettuja ja suuntasin kahteen otteeseen salille venyttelemään. Lauantaina oli pienet illanistujaiset mun ja toisen kaverien synttärien tiimoilta. Aiemmin  päivällä olin ehtinyt pitää jo omanlaiseni pirskeet salilla jamikaverien kanssa. Meidän ihana BodyJam ohjaaja jää lomalle ja lauantaina pidettiin viimeinen disko kuukauteen. Fiilis oli kyllä sen mukainen: itselläni aivan kirjaimellisesti sukat pyöri jaloissa ja housut oli tippua vähän väliä :D

Muuten loppuviikko on mennyt relatessa. Toisaalta koska kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa:







Olin loppuviikkona myös hoitamassa Lauran pieniä karvapalloja eli kaneja. Ensimmäinen kerta ikinä kun hoidan kaneja, joten hieman jännitti. Hyvin se kuitenkin meni ja hauskaa oli :) Vaikka olinkin uusi tuttavuus kaneille, vei uteliaisuus voiton. Kännyn kameran linssissä taitaa olla kaikkien kanien nenänpään kuva. Tässä vielä muutama kuva sulopalloista:

Herra Lumi

Neiti Siiri

Herra Muffe

2 kommenttia:

  1. Voi ei mitä kuvia oot pupusista saanu! :) Kiitos vielä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli oikein hauskaa keskenään :)
      Mielelläni hoidan niitä uudestaan <3

      Poista

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)