keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Now you see me

Istuutuessani äsken läppärin ääreen tajusin, että hitsi sentään viikko on melkein puolivälissä enkä ole kertaakaan käynyt salin puolella huhkimassa. Kyse ei ole laiskuudesta, vaan tällä viikolla on ollut jotenkin vedoton olo ja tänään manasin itsekseni töissä kun kurkku oli aikalailla raastinrautana. Mä en niin halua tulla kipeäksi! Treenit todennäköisesti jää vähemmälle tällä viikolla jos ei olo kohene. Auttaisi jos saisi levättyä, mutta seuraava vapaapäivä töistä on maanantaina ja koska mä en tunne itseäni kuumeiseksi tms niin peiton alle käpertyminen on aika vaikeaa.

Eilen sohvalle jääminen ei edes ollut vaihtoehto, sillä menin ensimmäistä kertaa ikinä erään elokuvan kutsuvierasnäytökseen. Pakko hehkuttaa kun toi kuulostaa niin hienolta ainakin mun korvissa :D Sisko oli voittanut liput Now you see me elokuvan ennakkoesitykseen ja mä pääsin mukaan aveciksi. Olen halunut nähdä kyseisen filmin siitä asti kun näin ensimmäisen kerran trailerin, joten tuuri ei olisi voinut olla parempi. Aivan älyttömästi tykkäsinkin leffasta ja suosittelen sitä erittäin lämpimästi kaikille! :)


Leffan jälkeen Amarillon Pulled Pork Pocket oli aivan täydellinen päivällinen ennen kuin kävin siskon kanssa "vilkaisemassa" parin urheiluliikkeen alennusmyyntejä. Mitään ei pitänyt ostaa, mutta muutama treenivaate päätyi Stadiumista mukaan hups :D Tässä saaliini:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)