keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Herkuttelua väreillä ja mauilla

Pääsin maanantaina pitkästä aikaa kunnon hiushemmotteluun. Kesäksi en viitsinyt väriä ottaa jos aurinko olisi vaikka polttanut sen pois, ei sillä että olisin tänä kesänä paljoakaan auringossa oleillut (lue: kerran aurinkoa palvonut ja naamastakin sen näkee)... :D Nyt on taas pää päänahkaa myöten ihanan violetti <3





Violetti väriteema jatkui tänään spinussa kun testasin mun uusia Adidaksen jumppacapreja.

Huomio housuihin, ei mun jumpan jälkeiseen hirveään olemukseen!
Ja nyt mauilla herkutteluun! Oon jo pitkän aikaa ollut aivan koukussa banaanilettuihin. Nyt kuitenkin oon keksinyt uuden herkun. Tai no siis itselleni uuden. Nimittäin tadaa: tuorepuuron :D Kun lähden aamulla töihin kuudeksi, haluaisin nukkua mahdollisimman myöhään. Aamiaista en voi kuitenkaan jättää väliin, koska olisin hyvin pian hyvin räjähtelevä yksilö, joten tuorepuuro on mulle pelastus! Teen puuron valmiiksi illalla ja annan sen tekeytyä yön yli jääkaapissa ja aamulla on herkku valmis. Käytän The Good Morning blogin ohjetta, jolla saan juuri sopivan koostumuksen:

1 dl kaurahiutaleita 1dl nestettä 0.5 - 1dl rakennetta 1-3 rkl tilbehöörejä makua maun mukaan

Toi resepti on sellainen perus, josta on hyvä lähteä kokeilemaan omiaan. Oikeastaan vain oma mielikuvitus on rajana tuorepuuron väsäilemisessä. Itse olen kokeillut tähän mennessä suklaista, naturellia ja cookie dough tuorepuuroa. Muitakin makuja on pitänyt kokeilla, mutta tällä hetkellä olen aivan koukussa tuohon cookie dough ihanuuteen. Tajusin vasta äsken tutkailla maapähkinävoin tuoteselostetta: proteiinia miltein neljäsosa, ei nimeksikään hiilihydraatteja ja paljon hyviä rasvoja. Aijaijai!

Muutama pieni huomio puuron tekemisessä: Mehukeitto ei käy nesteestä ja kannattaa käyttää ihan peruskaurahiutaleita (ei esim. vehnäleseitä sisältävää kuntokauraa). Onko kukaan kokeillut tehdä tätä herkkua?







Pakko vielä aivan pikaiseen hehkuttaa yhtä mahtavan herkullista blogia, jota olen tiukasti seuraillut jo tovin verran. Kannattaa tsekata, mutta muistakaa peittää näppäimistö sillä kuolavana on taattu... ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)